معرفی محصولات گرافیکی فونت فارسی زیبای سوگند - ترنج دیزاین

فونت فارسی زیبای سوگند | رضاگرافیک

با سلام و خسته نباشید ، فونت بسیار زیبا و بی نظیر فارسی به نام سوگند را در این مطلب سایت رضاگرافیک برای طراحان و کاربران گرامی به دانلود قرار داده شده است به قول تلویزیونی ها محصولی از ساخت ایران ، آقای حسین تقی زاده می باشد که با ظاهر فانتزی و دلنشین است حتما از این فونت در طراحی هایتان استفاده نمایید مطمئنا جذاب تر خواهد کرد توضیح بیشتر در ادامه مطلب […]

فونت فارسی زیبای سوگند | رضاگرافیک

فونت فارسی زیبای سوگند | رضاگرافیک

 فونت سوگند یک فونت فانتزی و جذاب است که برای خط فارسی توسط حسین تقی‌زاده طراحی شده است. موارد کاربری آن را می‌توان هرجایی که باید احساس خوشایندی منتقل شود، درنظر گرفت. موضوعاتی نظیر: بازی، سرگرمی، مواد غذایی، خدمات یا تبلیغات. فونت سوگند دارای استایل توخالی (Outline) و ترکیبی منسجم می‌باشد که در اندازه های بزرگ و سرتیترها به آن ظاهری چشم‌گیر بخشیده است. همچنین به دلیل ضخامت یکسان خطوط و و تناسبات دقیق در اندازه‌های کوچک هم برای چاپ و روی صفحه نمایش از وضوح خوبی برخوردار می‌باشد.

در طراحی این فونت سعی شده حروف با بیشترین تراکم کنار هم قرار بگیرند تا کلمات ترکیبی یکپارچه‌تر داشته باشند. در واقع فواصل بین دندانه‌ها به صفر رسیده است. همچنین کوتاه بودن پایین و بالای خطوط کرسی از ویژگی‌های مثبت آن می‌باشد. فونت سوگند برخلاف دیگر فونت‌های فارسی در سبک Outline، تلاشی‌ست برای ارایه یک فونت اصیل و مورد استفاده در تایپوگرافی حرفه‌ای.

 

دانلود با لینک مستقیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 326 views بار دسته بندی : ابزار طراحی تاريخ : 3 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها