معرفی محصولات گرافیکی سایت رضاگرافیک ۳ ساله شد + رویداد مهم - ترنج دیزاین

 سایت رضاگرافیک 3 ساله شد + رویداد مهم

سلام و خسته نباشید به خدمت کاربران گرانقدر و عزیز مجله آنلاین رضاگرافیک می رسانم ۳ سال از فعالیت ما البته من میگذرد راستی همانطور که می دانید سایت رضاگرافیک تولدش ۱۳ ام بهمن ماه می باشد با توجه به دلیل که در ادامه خواهم گفت نتوانستیم سیزدهم جشن بگیریم الان جشن میگیریم و یک رویداد مهم هم در زندگی خودم اتفاق افتاد بسیار خوشحال کننده بود همچنین تغییراتی در ظاهر سایت رضاگرافیک صورت گرفته است در ادامه مطلب …

خدایی خیلی زود گذشت این سال …

اما می خواهم رویداد مهم خودم را به شما برسانم و شما عزیزان هم شریک شادی من باشید با استناد به سازمان سنجش بنده در رشته طراحی صنعتی در دانشگاه هنر تهران مقطع کارشناسی پیوسته دوره روزانه قبول شدم و دلیل آپدیت نشدن سایت هم به این دلیل بود که رفته بودم تهران کارهای ثبت نام دانشگاه رو انجام بدهم دیگه ببخشید به بزرگی خودتون !

حالا …

چه اتفاقی در سایت رضاگرافیک در این سال ۹۳ افتاد …

همانطور که می دانید در سایت رضاگرافیک فقط خودم هستم و کس دیگه نیست ! یعنی هم مدیریت هم نویسندگی و هم …   به شخصه خودم انجام میدهم و سعی میکنم مطالب ناب در اختیار شما عزیزان قرار دهم .

گفتیم نزدیک به تولد سایت ، قالب جدید و ساده و شیک راه اندازی کنیم که یه خونه تکانی بشه امیدوارم مورد پسند واقع گردد .

در اینجا جا دارد از آقای میثم خانبابایی که زحمت کد نویسی قالب جدید را کشیدند تشکر کنم ( طراحی و ایده پردازی توسط رضارنجبر جلودار / خودم :دی )

هر گونه پیشنهاد و انتقادی دارید در خدمتیم …

 

دانلود با لینک مستقیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 343 views بار دسته بندی : اخبار سایت تاريخ : 3 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها