معرفی محصولات گرافیکی دومین تجربه سرمربیگری الهویی روی نیمکت گل گهر - ترنج دیزاین

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، سعید الهویی در مصاف برابر ذوب آهن برای دومین مرتبه به عنوان سرمربی روی نیمکت گل گهر خواهد نشست.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اولین تجربه سعید الهویی در گل گهر به عنوان جانشین امیر قلعه نویی برای این مربی بسیار دلچسب بود و این مربی توانست در استادیوم وطنی مقابل نساجی مازندران به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کند تا جایگاه چهارمی سرمه ای پوشان سیرجانی در اولین بازی بدون قلعه نویی هم حفظ شده باشد.

الهویی پس از پشت سر گذاشتن چند تجربه لیگ یکی و لیگ رجحان، همکاری خود را با امیر قلعه نویی از ذوب آهن شروع کرد؛ جایی که او به عنوان دستیار این مربی توانست نایب قهرمانی لیگ هفدهم را جشن بگیرد و طی دو سال حضور در سپاهان توانست خودش را به عنوان دستیار اول امیر قلعه نویی معرفی کند تا در سیرجان نیز مرد اول کادر فنی گل گهر پس از سرمربی باشد.

الهویی که در اولین مسابقه مقابل نساجی پیروز به کسب سه امتیاز شد، حالا خودش و تیمش را آماده ملاقات دوم برابر ذوب آهن در فولادشهر می نماید؛ استادیومی که همکاری او با امیر قلعه نویی در آن شروع شد و ریشه گرفت و بازگشت به آن می تواند خاطرات خوشی را برای این مربی یادآوری کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.