معرفی محصولات گرافیکی دانلود انیمیشن جدید - ترنج دیزاین

یکی از رایج ترین تفریحات میان مردمان دنیا در اوقات فراغت دیدن فیلم وسریال است، اما همیشه نباید تماشای فیلم در ژانرهای ترسناک و اکشن و… باشد، یکی از مواردی که حتی بزرگسالان بسیاری در دنیا نیز به پای تماشای آن می نشینند، انیمیشن است، موضوعات انیمیشن از قدیم مطرح بوده است، ساخت انیمیشن از زمانی آغاز شد که کارگردان ها و تهیه کنندگان فیلم های سینمایی به این فکر افتادن که چرا فقط باید از اطراف و پیرامون خود فیلم تهیه کنیم؟ چرا دنیایی جدید نسازیم و کاراکترهای خود را همان طور که می خواهیم نسازیم؟ این ها سوالاتی بود که کارگردانان و تهیه کنندگان با آن مواجه شدند و باعث خلق اولین انیمیشن شدند؛ به قدری در این حرفه موفق عمل کردند که دانلود انیمیشن جدید همواره محبوبیت زیادی در بین مردم داشته است.

انیمیشن سانتامن Santaman 2022

دانلود انیمیشن جدید

انیمیشن سانتامن محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه برِت استرن است، این اثر هفتمین تجربه کارگردانی برِت استرن می باشد که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. این کارگردان فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۳ در حیطه کارگردانی شروع نمود و در طی این چند سال نزدیک به بیش از ۷ فیلم را کارگردانی کرده است و این اولین تجربه استرن در زمینه کارگردانی یک اثر پویانمایی می باشد او تا پیش از این هیچ اثر پویانمایی را نویسندگی و کارگردانی نکرده بود. انیمیشن Santaman در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۲۲ با صدا پیشگی بُ ماری، جان وینر، دی. سی. دوگلاس در پلتفرم های آنلاین VOD نیز منتشر گردید؛ خلاصه داستان : انیمیشن سانتامن ۲۰۲۲ داستان در مورد بابا نوئل است که از تعداد رو به افزونی کسانی که اسمشان در فهرست بچه های بازیگوش آمده خسته شده، تبدیل به ابرقهرمانی به نام سانتامن می شود تا به کمک دوستانش جلوی سردسته این فهرست را بگیرد و کریسمس را نجات دهد.

چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم؟

یکی دیگر از بهترین انیمیشن های جهان، انیمیشن محبوب «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم» است. این مجموعه در ۳ قسمت ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تماشا است. نخستین قسمت این انیمیشن درسال ۲۰۱۰ توسط دریم ورکس  ساخته شد و کارگردانی آن نیز به‌  عهده «کریس سندرز» و «دین دبلوا» بود. لازم به‌ ذکر است که این انیمیشن براساس رمانی با همین نام اقتباس گرفته شده. داستان این انیمیشن درمورد یک پسر بچه‌ی وایکینگ به‌نام «هیکاپ» است که سرزمینش به‌طور مداوم مورد حمله‌ی اژدهایان قرار می ‌گیرد. مردم این قبیله همواره مشغول به مقابله با اژدهایان هستند و رهبری آن‌ها را نیز پدر هیکاپ انجام می‌ دهد. دریکی از روزهایی که هیکاپ برای گردش به‌جنگل رفته بود متوجه می‌شود که اژدهایی زخمی روی زمین افتاده و پس از نزدیک شدن به اژدها در می‌یابد که او یک «خشم شب» است. خشم شب‌ها یکی از خطرناک ‌ترین گونه اژدهایان هستند. هیکاپ پس از نزدیک شدن به خشم شب و درمان او رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌ کند و اسم اورا «بی دندون» می‌گذارد. انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم یکی از بهترین انیمیشن های جهان است و به ‌خاطر ترکیب زیبای رنگ‌ بندی و گرافیک بالای آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا است. این کارتون یکی از آن‌هایی است که هر رده سنی می‌تواند آنرا ببیند و ازش لذت ببرد.

انیمیشن بچه های بد The Bad Guys 2022

دانلود انیمیشن دوبله

انیمیشن بچه های بد (The Bad Guys) محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی پیر پریفل اهل فرانسه جوان و جویای نام که تا قبل از این تجربه کارگردانی انیمیشن های کوتاه را بر عهده داشته حال تصمیم به کارگردانی یک انیمیشن بلند گرفته که در این راه  آرون بلیبی، ایتان کوئن، یونی برنر، هیلاری وینستون به عنوان نویسنده در بچه های بد پریفیل را همراهی می کنند این انیمیشن محصول استدیو دریم ‌ورکس است که قرار است به زودی اکران آن در سینما های سراسر دنیا آغاز شود، این انیمیشن به قدری محبوب است که بزرگسالان نیز به جای دانلود فیلم می توانند از تماشای انیمیشن بچه های بد نیز لذت ببرند.

انیمیشن سریالی پارک فراطبیعی ۲۰۲۲

انیمیشن سریالی پارک فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۲ کشور امریکا به کارگردانی لیز ویتاکر و نویسندگی همیش استیل است، این سریال در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ به تهیه کنندگی استدیو نتفلیکس انیمیشن در وب سایت نتفلیکس منتشر گردید این سریال که به صورت انحصاری برای این پلتفرم ساخته و منتشر شده است فصل اول آن شامل ۱۰ قسمت می باشد و صدا پیشکانی همچون زک باراک، زک باراک، خانم کوکو پرو در این سریال به صدا پیشگی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : انیمیشن پارک فراطبیعی ۲۰۲۲ داستان درباره دو نوجوان و یک کوتوله سخنگو است که با یکدیگر متحد می‌ شوند تا با شیاطین و موجودات خبیث واقع در یک پارک خالی از سکنه مبارزه کنند و آنجا را از یک اتفاق فراطبیعی و خطرناک نجات دهند که با اتفاقات ترسناکی روبرو خواهند شد.

انیمیشن استارداگ و توربوکت StarDog and TurboCat 2019

انیمیشن استارداگ و توربوکت محصول سال ۲۰۱۹ کشور انگلستان به کارگردانی و نویسندگی بن اسمیت است، این اثر در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۹ به تهیه کنندگی بن اسمیت و یان روگوسکی به نمایش عموم درآمد این انیمیشن توانست در گیشه فروش ۵۸۵ هزار دلاری را پشت سر بگذارد در این انیمیشن صدا پیشگانی همچون لوک ایوانز، نیک فراست، جما آرترتون نیز هنرنمایی کرده اند پس از اکران انیمیشن نتوانست آنگونه که باید و شاید مخاطبان کودک و نوجوان خود را قانع کند و توانست امتیاز ۵۰ از مجموع ۳ هزار رای ثبت شده را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022

دانلود انیمیشن 2022

مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) یک فیلم سینمایی پویانمایی رایانه ‌ای آمریکایی در دست ساخت سه ‌بعدی در ژانر کمدی است که دنباله ‌ای بر فیلم مینیون‌ ها ۲۰۱۵ محسوب می ‌شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ از سوی کمپانی یونیورسال استودیوز منتشر شود؛ خلاصه داستان: این انیمیشن مهیج و دوست داشتنی، داستان ناگفته ای از رویای یک بچه دوازده ساله برای تبدیل شدن به بزرگترین ابرشرور جهان است… دانلود انیمیشن مینیون ها به علت طرفداران زیادی که دارد می تواند یکی از گزینه های مورد تماشا قرار گیرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 24 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.