معرفی محصولات گرافیکی اعلام برنامه اکران فیلم در نخستین روز جشنواره فیلم کودک در اصفهان - ترنج دیزاین

برنامه اکران نخستین روز سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما‌های ساحل و فلسطین اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام دبیرخانه این جشنواره بین المللی، امروز اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۵ در سینما‌های اصفهان آغاز می‌شود.

براین اساس در سالن نقش جهان سینما ساحل، فیلم «بلیط» به کارگردانی مرتضی رحیمی، مخصوص نوجوانان، ساعت ۱۶، فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، خارج از بخش مسابقه، مخصوص نوجوانان، ساعت ۱۸، فیلم «اینجا خانواده زندگی می‌کند» در بخش وب‌سری و فیلم «اشکنه» به کارگردانی وحید پاکزاد، مخصوص کودک و نوجوان، ساعت ۲۰ اکران می‌شود.

سالن زنده‌رود سینما ساحل هم امروز در ساعت ۱۵ فیلم «آپارات»، «بلاگر» و «خط‌های سفید» در بخش فیلم کوتاه داستانی؛ فیلم‌های «آی دی» و «باد‌های پاییزی، باد‌های بهاری و کبوتر» در بخش پویانمایی کوتاه را به نمایش می‌گذارد.

سالن شماره یک سینما فلسطین: فیلم «پش مش» در بخش وب‌سری، فیلم «راز قلعه» به کارگردانی کریم رناسیان، مخصوص کودکان، ساعت ۱۵ و فیلم «یک اشتباه دیجیتالی» در بخش وب‌سری، ساعت ۱۷، فیلم «سوییپر» به کارگردانی امین شجاعی باغینی، مخصوص کودک و نوجوان، ساعت ۱۷، فیلم «عقاب یا خروس» در بخش وب‌سری، ساعت ۱۹ و فیلم ««یکی بود یکی نبود» به کارگردانی مرضیه منصوری، مخصوص کودکان، ساعت ۱۹ میزبان دوستداران این فیلم‌ها است.

سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از امروز تا ۲۱ مهرماه (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه فیلم‌های ایران و مسابقه فیلم‌های بین‌الملل برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 8 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.