معرفی محصولات گرافیکی آیفون تصویری سوزوکی - ترنج دیزاین

شرکت آیفون تصویری سوزوکی یکی از برندهای بسیار مطرح تولید کننده سیستم های حفاظتی در سطح جهان است. این برند در دنیا و به ویژه در ایران بسیار محبوب شده است و یکی از دلایل محبوبیت این برند قیمت مناسب آن در مقابل کیفیت بسیار بالایی است که به مشتریان ارائه می دهد.

آیفون سوزوکی با طرح‌ها و ویژگی ‌های متفاوتی تولید می‌شود و در هر مدل از محصولات امکانات متفاوتی قرار داده شده است و این امکانات از تکنولوژی های روز دنیا پیروی می کنند.

از اندازه صفحه نمایش که در سایز‌های مختلف تولید می‌شود و قابلیت‌هایی مانند حافظه‌دار بودن و ارتباط با نگهبانی که از مشخصات آیفون تصویری سوزوکی به شمار می رود.

مزایای آیفون تصویری سوزوکی

  • برند جهانی: این محصولات زیر نظر کارشناسان شرکت سوزوکی سنگاپور در ایران تولید می شوند. به همین دلیل این محصولات کیفیتی برابر با کیفیت شرکت مادر سوزوکی را دارد و از آنها تاییدیه می گیرد.
  • گارانتی: این شرکت برای افزایش فروش محصولات خود گارانتی طولانی مدل را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین محصولات خود را با ۳ سال گارانتی تولید و عرضه می کند.
  • قیمت عالی: قیمت آیفون تصویری سوزوکی بعنوان یک محصول خارجی با رقیبان ایرانی خود بسیار رقابتی است. حتی در بعضی از مدل ها قیمت کمتر از مدل های با کیفیت ایرانی است.

این قیمت رقابتی حتی در مدل های با امکانات پیشرفته تر نیز وجود دارد.

  • این شرکت به واسطه پیوستگی به بازار جهانی به مواد بسیار مرغوب و درجه یک دسترسی دارد به همین دلیل این محصولات با مواد با کیفیت تولید می شوند. همچنین برخلاف محصولات تولید داخلی، بسته بندی این محصولات نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

تمامی مدل های ایفون تصویری سوزوکی از طریق سایت آیو ایران قابل دسترسی هستند. شرکت آیو ایران بعنوان نمایندگی این محصولات در شهرهای کرج و تهران و نمایندگی بسیاری از برندهای داخلی ایرانی، محصولات را با قیمت عالی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به دست مشتریان می رساند.

 

برخی از امکانات آیفون تصویری سوزوکی

  1. دارا بودن حافظه داخلی: كمپانى سوزوكى آيفون تصويرى سوزوكى را در مدل با حافظه و بدون حافظه طراحى و توليد و روانه بازار كرده است. داشتن حافظه داخلی برای ذخیره عکس و تصاویر بسیار پر کاربرد است.
  2. دارا بودن صفحه کلید لمسی: آیفون سوزوکی با صفحه کلید لمسی یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار درب بازکن تصویری می باشد.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی با توجه به نوسانات ارز و دلار همیشه در نوسان است زیرا تمامی مواد اولیه این برند از بازارهای خارج از کشور خریداری می شود. اما باید توجه داشت که قیمت گذاری این برند به نسبت کیفیت مواد اولیه آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

برخی از محبوب ترین مدل های آیفون تصویری سوزوکی

مدل SZ-413

صفحه نمایش این مدل ۴٫۳ اینچ است و در دو مدل حافظه‌دار و ساده وجود دارد و اگر مدل آن حافظه‌دار باشد می‌توان کارت حافظه SD در آن قرار داد. همچنین به کمک این محصول می‌توان با نگهبانی ساختمان (یا اینترکام) در ارتباط بود.

 

مدل SZ-415

این مدل از لحاظ شکل ظاهری بسیار زیبا است و به جای کلیدهای دکمه‌ای در آن از کلیدهای لمسی استفاده می‌شود. صفحه نمایش این مدل هم مانند مدل قبل ۴٫۳ اینچ است و دارای سوییچر داخلی و قابلیت ارتباط با نگهبانی نیز می‌باشد. در تکنولوژی این محصول از تکنولوژی LCD TFT استفاده شده است.

همچنین در این مدل امکان اتصال دو پنل آیفون و دوربین آنالوگ نیز در دسترس است که می‌توان از این قابلیت استفاده نمود.

خرید آیفون تصویری سوزوکی

شما می توانید برای خرید آیفون تصویری سوزوکی با کارشناسان شرکت آیو ایران در نمایندگی آیفون تصویری سوزوکی در کرج تماس بگیرید. کارشناسان ما با دادن مشاوره به شما در خرید بهترین و مناسب ترین آیفون تصویری متناسب با منزل شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید کمک می کند.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۲۷۰۵۷۴

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.